29. 6. 2009

Ospravedlnenie - Apologize

Prepáčte, že som sa na svojom blogu trochu dlhšie neozval, ale mal som po sťahovaní menšie problémy s internetom. Onedlho však budem späť s ďalšou spŕškou skvelej muziky. Eduso

I'm sorry I wasn't on my blog quiet long time but after moving I had problem with my broadband connection. I'll be back soon with lots of great music. Eduso

4 komentáre:

Timothy Yap povedal(a)...

So looking forward to it!!

thanks timothy

Jaroslav Necesany povedal(a)...

ahoj Eduso,nič to zato, že je blato, teším sa na nové príspevky od Teba. Inak som plný dojmov z bluegrassového festivalu v Hornej Porube.Už 14.ročník,od tradície až po modernu.
Fakt skvelé. Thanks, bluegrass forever!

Eduso povedal(a)...

Ahoj, Jaro, bol som, videl som, pocul som a tiez som sa velmi vytesoval. Takze si mi neunikol ani ty s Krokom. Prajem vela uspechov a uz konecne nieco natocte!

kingnashville povedal(a)...

i missed your updates but im fine with it. im still catching up as im not yet able to grab all your previous posts. thank you for your time posting and sharing. what a great site.